22 AUGUSTI

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott, jag har fått 3 timmars sömn i natt. Vaknade klockan kvart över 7, fixade i ordning frukost åt mig sedan satte jag mig i köket & lyssnade på musik på radion!

Jag sitter just nu i köket & tittar ut, det regnar...som vanligt. Hoppas det slutar regna snart så jag kan gå ut med Isador på en morgonrunda. Jag har precis målat mina tånaglar (Röda) och min naglar (svarta), det blev lika fint som alltid!

Idag ska jag duscha, bada Isador & förbereda inför imorgon! Ska plocka fram morgondagens outfit & hitta en väska i min garderob som jag kan använda till skolan tills jag har köpt den riktiga skolväskan!
Min söta prins igår kväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0