28 AUGUSTI

En trött tjej är vad jag är just nu! Jag har kollat på 102 dalmantiner, tycker nog filmen är lika bra som jag tyckte när jag var liten..alltså jätte bra haha! Älskar barnfilmer som inte är tecknade. Astrid lindgrens filmer ligger på topp 10 på min lista, älskar Pippi Långstrump, Madicken på junibacken, Tjorven & mysak, Alla vi barn i bullerbyn och rasmus på luffen, hur bra är inte dessa filmer? oh jag bara älskart!

Nu tänkte jag släcka ner här sedan stänga av tv:n för min skönhetssömn. I morgon drar det riktiga schemat igång vilket är skönt för jag har ju sovmorgon nästan varje dag! I morgon börjar jag 09:20, skönt!
Jag såg även att vi ska paddla på fredag, PADDLA? JAG PADDLA? hur kommer detta sluta?

Jag kommer fortfarande ihåg när jag & Muna paddlade, vi hamnade långt åt helvete och inte bara det, vår båt eller vad jag ska kalla det fastnade så vi typ började böla..okej vi var små om jag får tillägga det!
Vi hörs i morgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0