GHD PLATTÅNGEN

Hej igen(!). Ville även säga att på torsdag kommer det komma en gubbe? om jag minns rätt till vår skola & berätta om GHD plattången. Vi kommer få pröva på hur den funderar & vad det går att göra med den. Vissa kanske inte vet att man kan göra lockar/vågor med en plattång, man behöver absolut ingen locktång! Vi på plusgymnasiet kommer få köpa plattången till ett mycket bra pris, i affär/salong kostar plattången 1 995:-, ganska dyrt för en plattång, men vi kommer få den BILLIGT! Jag ska tjata lite på mamma eftersom jag behöver verkligen en plattång, hon har liksom snott min så jag tycker jag förtjänar en ny!

Är det någon av mina läsare som använder denna plattång? Vad tycker du/ni?
Den här plattången skulle gärna få flytta hem till mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Aaa, jag har haft den i ungefär 8 månader. En kanon plattång, precis som du säger, man kan göra plockar med den, du kommer inte ångra dig om du köper en :)

2011-08-23 @ 18:20:38
Postat av: Anonym

Jag har denna plattång och det är det bästa köp ja någonsin gjort! Köp den direkt det är verkligen värt de :)

2011-08-23 @ 18:53:30
Postat av: jessy

Den är BÄST!

2011-08-23 @ 19:20:57
Postat av: sv:jasmin

Okej tjejer! Tack för att ni säger vad ni tycker. Kram på er

2011-08-23 @ 19:50:50
Postat av: Caroline

Jag använder den och jag är nöjd med den upp till 100 %. Den gör håret platt på 2 minuter.

2011-08-24 @ 08:44:23
Postat av: Bea

Min kompis använder den plattången och jag tycker hon ser jämt bra ut i håret :) den är dyr men den är lätt värd pengarna :)

2011-08-24 @ 09:14:00
Postat av: Sara

Jag har haft den plattången :) Köpte den förra året gick dock sönder efter 8 månader, den var super bra så länge den höll :) Om du får plattången för ett bra pris så tycker jag att du ska köpa den, den kommer vara värd varenda lilla krona du lägger ut på den :)

2011-08-24 @ 09:58:11
Postat av: sv:jasmin

Okej. Det verkar som om den är bra, vi får se om ja köper den! Vill först veta priset!

2011-08-24 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0