GHD STYLER

Just det! Angående GHD styler:n...jag tycker att den verkar vara jävligt bra att styla håret med och så..men om jag ändå går runt med min ''lilla'' bulle som blivit ganska så stor nu så tycker jag inte jag borde köpa den eftersom det kommer nog bli en sak som bara kommer ligga och inte användas...precis som alla andra locktänger, plattänger m.m gör här hemma, så jag lägger hellre ut pengarna till någonting som jag verkligen behöver...höstkläder!

Och priset vi skulle få för GHD:n för 1249 :- & då medföljer en väska. I en frisörsalong kostar egentligen allt detta 2299 :- så vi får alltså mer än halva priset men som sagt...varför slösa pengar på något man vet inte kommer gå till användning?

Och mitt hår...jag har lockigt/vågigt hår naturligt och om jag vill få det rakt behöver jag endast en hårfön!
Så vad behöver jag en GHD till egentligen? För att få lockar? vågor? rakt hår? jag är nöjd med mina naturliga lockar vilket är snyggare än ett hår som är lockat eftersom man ser så tydligt att man har lockat håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0