HOS MIN ÄLSKLING

Hejhej! Jag & min pojkvän kom nästan nyss innanför dörren. Vi är hemma hos honom, Isador är också här med oss...mysigt! Jag sitter just nu och kollar på en spansk kanal, ja jag fattar inte så mycket inte så lite heller utan ingenting, förstår bara att dom tävlar om något?. Jag & min pojkvän har tagit lite bilder men jag behöver min USB kabel, så därför får ni vänta tills i morgon!

Nu tänkte jag byta om till mina mys kläder som är mycket bekvämare än det jag har på mig just nu, sedan ska vi (Adam, Isador & jag) krypa ner under ett varmt täcke & kolla på The Roommate, är ganska så nyfiken på den filmen! Säger godnatt nu så hörs vi mer imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0