I KNOW...

Hej allihopa! Jag vet, uppdateringen har varit väldigt dålig, men det ska bli en ändring på det!

Igår så hamnade jag & Adam på Elvis, vi beställde en varsin kebab talrik, hade aldrig ätit deras kebab talrik, brukar oftast äta kyckling talrik. Iaf vi satt där ett tag, klockan hann bli 10 & då slutade min mamma jobbet, vi mötte upp min mamma sedan tog vi en promenad till min pappa för att hämta min syster. Vid 11 tiden tog jag, min mamma, min syster & Adam en promenad hem ifrån stan, gud vad trött jag blev, trodde jag skulle dö när jag bara var i baronbackarna!

Idag vaknade jag & min pojkvän klockan halv 3 & då satte jag snabbt på mig kläder & packade väskan för en dag på g-vik. Vi kom fram vid g-vik vid 4-5 tiden, det var jag, min mamma, min syster, min pojkvän & min pojkväns kompis som var där tillsammans, sedan kom också min pojkväns systers son, vi har haft det väldigt trevligt & varmt men ändå inte så mycket sol. På vägen hem ifrån g-vik så hamnade vi hos min pappa, vi blev bjudna på middag (lamm kött & ris), vi åt gott & hade det trevlig hos honom. Innan vi tog bussen hem så gick vi in på filmkedjan för att hyra film, vi fick med oss 3 filmer idag igen.
Ikväll ska vi  bara ta det lugnt framför filmerna vi har hyrt!
Hoppas ni har haft en trevlig dag, min har vart underbar, önskade bara vi hade fått lite mer sol på oss!
En väldigt snygg väska ifrån Lindex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0