I LOVE THIS SALAD

Hejhej! Förut kollade jag på Burlesque, har sätt den filmen minst 5 gånger..det går verkligen inte att tröttna på den filmen, den är så himla bra! Jag har precis ätit Max:s Crispy Chicken sallad, den är så jävla gooooood! Ni måste pröva den, den är underbar, trust me! Jag är sjukt trött just nu, ska snart krypa ner under täcket för en powernap, det ska bli så skönt med lite sömn! Min pojkvän gick hem för en liten stund sedan :(

Nu börjar även verkligheten titta fram, i morgon börjar Adam skolan & på Tisdag är det min tur, men det ska bli så jäääääävla roligt att få träffa tjejerna i klassen, jag har saknat dom obeskrivligt mycket I morgon börjar även min söta pojkvän första året (han är absolut inte född 1995, han är född 1992!) i en vanlig linje, han ska börja på Wadköping skolan, en mycket bra skola vad jag har hört! Jag hoppas min man kommer trivas bra där! Nu ska Jag&Isador krypa ner under täcket för lite sömn, puss :*

Godaste kycklingsalladen ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0