MÅNDAG

Godkväll alla damer & herrar(!). Jag har haft fullt upp hela dagen idag förutom när jag tog mig en liten powernap på dagen som varade i 4 timmar, OBS! När jag hade vaknat till så hoppade jag in i en härlig dusch. Sedan kom min älskling hit, vi hann mysa lite innan han var tvungen att gå hem. Jag har förberett allt inför i morgon, har även fixat mina ögonbryn med både plock&färg, dom blev kanon snygga! Efter detta inlägg ska jag kolla på dagens Paradise hotel avsnitt, sedan ska jag krypa ner under täcket för lite skönhetssömn!

Imorgon ska vi i klassen på studiebesök hos företaget Moduline, trevligt trevligt!
I morgon ska även min pojkvän äta middag hos oss, sedan ska vi mysa&ha det trevligt tills han måste hem.
fredag ska jag&adam träffas efter skolan för en liten runda på stan, måste verkligen hitta mig någon varm tröja, det börjar bli så kallt ute!
Hörs imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0