MODULINE

Hej igen! Tänkte bara berätta lite kort om företaget Moduline.
Moduline är ett företag som säljer allt en frisör/stylist bör ha i sin salong, det är endast företag som får köpa produkter ifrån dom(!). Vi på plusgymnasiet har även tillgång till alla deras erbjudande/produkter. Jag & mina klasskompisar kommer ta en runda förbi företaget på tordag eller fredag, då kommer jag inhandla lite smått&gott! Dom har jätte bra produkter för ett jätte bra pris. Företaget ligger som sagt inte långt ifrån där jag bor, tro mig...företaget kommer få en stammis (jag). Jag tycker dom arbetar bra&har en fräsch lokal.

Kan även berätta att 4 st modeller kommer få bli stylade&klippta av professionella frisörer. Sedan kommer det bli som en liten ''modevisning'' för höstens frisyrer/uppsättningar osv.. Jag själv tänker inte ställa upp som modell eftersom dom kommer (måste) klippa modellerna efter höstens mode, aldrig att jag låter någon klippa av mitt hår (om det nu skulle bli så)! Hoppas ni fick en liten bild på hur företaget fungerar/arbetar!
Tog några bilder på deras hårprodukter & jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga kavlitén på bilderna, jag använde mig utav min 3,2 megapixel kamera som finns på min ruttna mobil!
Iaf som ni ser så har dom massor med hårprodukter, tro mig, jag tog inte bild på allt, dom har så mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0