ONSDAG

Hej på er! Kan börja med att säga att jag stannade hemma ifrån skolan idag. Jag vaknade i morse av att jag typ bada i mitt egna svett? alltså jag hade nog jävligt hög feber för jag svettades som en gris ändå så frös jag ihjäl. Det första jag tänkte var ''Jag kommer inte klara av att gå till skolan''. Och nej det gjorde jag absolut inte, klarade knappt av att gå in till mamma och säga att hon ska ringa & sjukanmäla mig! Stackars lilla mig..

Jag vaknade nyss upp ifrån en härlig sömn, känner mig mycket bättre nu när jag har fått vila ut & tagit det lugnt! Jag har dock sån träningsvärk i magen (efter hostan) det går nog inte en minut utan att jag hostar, mina magrutor kommer nog komma tillbaka igen efter den här förkylningen! Idag ska jag bara ta det lugnt, min pojkvän kommer hit sen & ger mig lite kärlek vilket får mig att må så mycket mycket bättre!
Jag hoppas mina läsare mår 100 gånger bättre än mig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0