SÖNDAG

Hejhej! Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, har som sagt kollat på 2 filmer, No Strings Attached&Burlesque. Tog min cykel till max efter jag hade kollat på film. När jag kom hem åt jag & uppdaterade lite. Sedan tog jag en powernap. Jag har precis vaknat upp ur min powernap som varade i ungefär 2 timmar!

Jag känner mig fortfarande trött. Sitter just nu & kollar på Fast And Furious, vet inte riktigt om jag har sätt denna, känns som att jag inte känner igen filmen...skumt!

Imorgon ska jag måla mina naglar, så på tisdag kommer jag till skolan med nymålade naglar :*
En låt från filmen Burlesque, Christina Aguilera har en fantastisk röst, jag ryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0