SÖNDAG

Hejhej, jag & min pojkvän vaknade för ungefär 1 timme sedan.
Nu är han & min mamma i vivalla centrum, vi har beställt pizza som dom är och hämtar.
Jag är jätte hungrig, hoppas dom kommer hem snart!

Ikväll går en mycket bra film på tv, den heter Jakten på Lycka, den ska jag & min pojkvän se!
Till filmen kommer vi nog ha en massa gott!
Hur har eran helg varit? hoppas ni har haft en trevlig helg!
Vädret har inte varit på topp direkt, bara en massa regn & grått väder, vi hade iaf tur som fick sol i några dagar!
Nu kom min pojkvän & min mamma hem, det betyder att pizzan också är här :*

Kommentarer
Postat av: ??

har inte din pojkvän nått namn eftersom du skriver alltid " pojkvän " lite tråkigt o läsa då

2011-08-07 @ 21:25:14
Postat av: sv:jasmin

Om min blogg är så tråkig när jag bara skriver '' Min pojkvän '' så läs inte min blogg :) Det är klart han har ett namn men varför ska jag skriva hans namn när alla vet att jag är tsm med Adam Lopez ? :)

2011-08-07 @ 23:00:51
URL: http://jaazmins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0