THIS IS LOVE

Hejsan alla damer & herrar! Igår klockan 18 kom Adam hit, vi åt middag & tog det lugnt. Efter maten gick vi upp till mitt rum, vi kröp ner under täcket. Jag var så himla trött. Jag fick lite massage av min pojkvän, självklart så somnade jag! Min pojkvän somnade också, vi vaknar vid 10 & då var han tvungen att gå hem för han får inte sova hos mig på vardagarna, så vi pussades hejdå sedan gick jag upp igen & decka!

Jag vaknade halv 5, kollade hur mycket klockan var, då såg jag även ett jätte fint sms som Adam hade skickat till mig igår kväll. Så himla fint skrivet! Han hade verkligen skrivit ord för ord hur mycket han älskar mig! Så sött ♥ Jag sitter just nu i köket pigg&glad. Idag äter jag nudlar till frukost, mums! Efter jag har ätit ska jag vila magen lite sedan börja fixa mig! I natt fick jag 8 timmars sömn, pigg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0