TISDAG

Hejhej! Första skoldagen idag. Helt okey, det var så roligt att få träffa alla i klassen! Idag har vi bara gått igenom våra scheman, skåp & inloggningar osv.. Nu i slutet av dagen gick vi till företaget Moduline, såg att dom har jätte bra hårprodukter för inte många kronor, surt bara att man inte hade med sig några pengar!

Jag fick inte så mycket sömn i natt, ingenting alls om jag ska vara ärlig. Jag är jätte trött. Idag skulle vi egentligen sluta klockan 15:00 men vi fick sluta redan 13:30. Moduline ligger inte många meter ifrån där jag bor så jag var hemma redan klockan 13.35! När jag kom hem tog jag ut min lilla hund på en promenad & nu sitter jag här på glasbalkongen & njuter av värmen! Idag ska jag bara ta det lugnt, min pojkvän kommer hit på middag&efter maten blir det myspys framför någon bra film!
Jag har verkligen fått världens bästa schema (jämfört mot vad jag hade i 1an). Plustimman är bara en extra timme om man skulle behöva plugga (ej obligatorisk!). Har liksom sovmorgon varje dag förutom fredag (!).
Mitt schema kan inte bli bättre än såhär, lyckllliiiig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0