TISDAG

Hejhej. Jag kom precis innanför dörren. Jag måste få klaga på mina fötter & min rygg lite..jag har så jävla ont i hela kroppen men mina fötter & min rygg är urfunktion, efter att fått stått upp i flera flera timmar så tog jag bussen hem med både glada & sura miner. Efter skolan skulle jag som sagt var hänga med Sandra i min klass till modelljakten som befann sig inne på vågen galleria. Hon kom aldrig vidare MEN Kimberly i vår klass kom vidare, vi får se om hon även går vidare till Stockholm, jag tror hela klassen håller tummarna för henne(även jag)!

Förkylningen blir bara värre & värre, har hostat sönder mina lungor typ...jag är så envis att jag tar mig till skolan även om jag själv vet att jag inte har krafter till det! Jag fick med mig en söt stickad kofta ifrån stan (visar er senare). Om en liten stund kommer min moster & kusin hit, trevligt..det var så länge sen vi sågs! I kväll kommer även min underbara man hit.  Jag tycker detta låter som en mysig & trevlig dag :*
Sjuker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0