TORSDAG

Hejhej! Jag kom nästan nyss hem ifrån skolan. Idag hade vi som sagt var en föreläsning i GHD, vi hade även en föreläsning i Scratch (ett nagelföretag). Idag fick vi inte sluta så mycket tidigare, vi slutade runt 14:40 tiden. Klockan 14:51 kom min buss & då åkte jag raka vägen till Moduline, jag köpte lite produkter (visar strax), sedan gick jag raka vägen hem! Jag kom hem för en liten stund sedan.

Jag ska strax åka upp på stan med min mamma & min syster (och Isador såklart!). Jag kommer dock inte handla något eftersom jag & min pojkvän ska på stan i morgon direkt efter skolan, kan dock kolla om jag hittar några varma goa tröjor som jag kan köpa i morgon :*
Idag använde jag min fina plånbok, har inte använt den på flera flera månader om inte ÅR!
Lite tidningar om naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0