DAN INNAN JUL...

Hej! Jag mår så bra just nu. Igår träffade jag min pojkvän, vi gick och åt på Max sedan gick vi vidare till Maxi för att handla lite smått & gott. Efter vi hade varit i Maxi så drog vi hem till mig och lämnade hem allt sedan gick vi vidare hem till honom, där väntade hela hans stora familj. Vi satt alla samlade i vardagsrummet & kollade på bilderna vi tog i Gambia, han har en sån underbar familj! Jag & Adam kom hem hit lite efter 12 tiden igår, vi kollade på film & mös hela natten. Vi somnade inte förens klockan 7 i morse.

Idag vaknade jag runt 11 tiden, jag var så trött så jag somnade om igen. Vaknade upp igen runt 12 tiden men var så trött så jag somnade om igen. När jag väl vaknade så fixade jag mig & åt choklad glass till frukost(!), runt fem tiden kom mamma & syrran hem ifrån Göteborg. Vi åkte raka vägen till Marieberg, där handlade vi alla julklappar samt åt god mat.

Det har varit en ganska rörig dag idag men dagen är dock inte slut än...vi måste sätta upp julgranen samt klä den, vi måste slå in alla julklappar & julstäda. Kvällen är lååång! Jag älskar julen, den är så mysig! Familjen samlas, man äter god mat, har det trevligt, myser framför Kalle Ankas Julafton & knäcker nötter!
När vi var i Gambia kändes det inte som att det var vinter & att det var mindre än tre veckor kvar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0