GAMBIA 2011 - PART 2

När jag & Adam låg och solade så dök en apa upp ifrån ingenstans, hon hette Nina, hennes ägare hade sitt rum mittemot oss, så jävla gullig apa!
Apan var rädd för mig men inte för Adam så Adam lyckades klappa den. Stackars apa, trodde säkert jag var ett spöke så vit jag var!
Vilken hoppbild min pojkvän fick till! Vattnet var iskallt så det enda jag tänkte på var att jag inte vill få vatten på mig, vilket jag fick!
Den här grejen kom simmandes ifrån ingenstans, fy vad äckligt! Jag tycker inte om smådjur, det var många många gånger jag skrek till! Det satt en stor jävla fjäril på min rygg och jag såg inte vad det var så jag börjar skrika och hoppa, tur att det inte var något annat! Vi såg även en stor jävla giftig spindel mitt i en marknad, läskigt!
Det här är Maki, en släkting till Adam, en jätte lugn och trevlig kille!
Detta är en skit snäll snubbe som bodde på samma hotell som oss, han var där med sin familj & dem satt bakom oss i flyget! En jätte trevlig familj!
Tog några bilder när vi satt i en taxi på väg till en marknad i Serrekunda :)
Mer bilder kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

fina bilder!

2011-12-21 @ 19:37:01
URL: http://liinnejah.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0