DAGEN INNAN NYÅRSAFTON

Mina senaste dagar har varit kanon bra! Jag har shoppat loss på rean som ni redan har sett! Jag har fått sova bredvid min pojkvän varje natt. Igår fick jag träffa Elvins flickvän, vi var alla samlade hemma hos Ruth där vi spelade Wii, dansade loss till massa sköna låtar. Jag & min pojkvän har spelat en massa spel. Jag & min pojkvän har tagit det lugnt hemma framför en massa bra filmer! Jag har även hunnit nörda Paradise Hotel Norge. Nu ska jag hoppa ner i ett bad sedan kommer Adam hit.

Ikväll går det massa med filmer på tv, hoppas vi fastnar framför någon. Hoppas ni har haft en trevlig vecka, i morgon är det lördag det betyder nyårsafton, ska bli galet roligt att fira nyår med min älskling och hans familj!

Puss&kram :*
Detta var igår kväll när jag tittade på PH Norge. Jag hade sån huvudvärk så jag var varken pigg eller fräsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0