15 JULI

Hej allihopa. Min pojkvän gick precis hem, men han kommer tillbaka ikväll igen :)
Vi vaknade runt 4 tiden, har diskat, rastat Isador & spelat lite spel!
Igår fick jag en härlig massage ifrån min pojkvän, blev helt avslappnad.
Mitt i natten slår vi på en skräckfilm som heter The Texas chainsaw massacre, den var ganska bra, eftersom jag har fått välja film dom har dagarna så tyckte min pojkvän att det var hans tur att välja vilken film vi ska titta på (han vet att jag skulle välja en till skräckis)!
Gissa vilken han väljer? jooo Jönssonligan :)
Jag känner min pojkvän, jag vet att han var rädd efter skräckfilmen så det var nog därför han valde att kolla på en sån film.
Iallafall vi kollade på Jönssonligan också, sen deckade vi!
Idag har jag inga planer, måste plugga & senare kommer min pojkvän hit igen :)
Vad ska ni hitta på en sån här dag då vädret inte är på topp?
hoppas iaf ni får en trevlig dag & kväll :)
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0