FINALLY

Godeftermiddag mina läsare!
I morse tog jag & Isador en promenad till maxi för att hämta ut min kamera!
När jag kom hem ifrån maxi började jag krångla med den på en gång haha, jag har redan lärt mig hur man hanterar den :)
Jag somnade vid 10 imorse & vaknade nyss ungefär.
Kommer nog lägga mig ganska så tidigt ikväll (varje gång jag säger så brukar jag lägga mig runt 6-7 på morgonen haha).
Hur mår mina läsare?
Hoppas ni alla mår bra, jag mår bra!

Iallafall jag är jätte nöjd med min kamera, tog några bilder imorse & jag blev jätte nöjd med bilderna!
Ingen av dessa bilder är tagna med min nya kamera.
Ska försöka vakna till & fixa till mig så jag kan ta lite bilder som jag senare kommer visa er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0