MIAMI RHAPSODY

Hejhej! Jag sitter just nu & kollar på en film som heter Miami Rhapsody, Sarah Jessica Parker & Antonio Banderas spelar huvudrollerna i filmen.
Det är en jätte gammal film! Sarah Jessica Parker var jätte ung i den här filmen, filmen är inspelad 1995, så ni kan ju tänka er hur vacker & ung hon var där (vacker är hon fortfarande, men de blir en skillnad när man är ung).

Min pojkvän ligger här bredvid mig & snarkar som en björn, så söt!
Jag försökte sova för en liten stund sedan men lyckades inte!
Filmen jag & min pojkvän kollade på förut...sög!
Jag rekommenderar inte er Tomie filmen, jag fattade inte ett skit & den var inte läskig nånstans.
Jag ska strax stänga av tv:n för att försöka sova igen, måste försöka vända tillbaka på dygnet så jag är vaken på dagarna & sover om nätterna...just nu är det ju tvärtom!
Amerikansk komedi från 1995. Gwyn Marcus ser upp till sina föräldrar och har alltid önskat sig att vara del av ett äktenskap som deras. Hon tackar ja till pojkvännen Matts frieri, men är orolig att han inte ska kunna erbjuda henne det liv hon förväntar sig. När hon får höra saker om sin familj som hon inte vetat om tidigare, utvecklas nervositeten till kalla fötter. I rollerna: Sarah Jessica Parker, Mia Farrow, Antonio Banderas. Regi: David Frankel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0