ONSDAG

Hejhej. Idag vaknade jag klockan 3 och då satte jag på mig min nya bikini (Ifrån H&M) och gick raka vägen ner till vår trädgård, åt även frukost där ute som blev kanelbullar & glass (nyttig frukost). Vi har haft ganska fint väder här idag, men jag solade dock inte så länge, tog en powerwalk med Isador ist, vi gick en ganska bra bit, när vi vände och skulle gå hela vägen tillbaka hem igen så var jag tvungen att dra Isador tills han typ gav upp och la sig ner på marken, tror nog det blev lite för varmt för honom, så jag bar honom hem :)

Nu sitter jag i köket helt död, funderar på om jag ska fortsätta träningen där uppe på vår glasbalkong, jag har nämligen flyttat ut min träningsmaskin ut dit. Här får ni några bilder jag har tagit under dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0