TWILIGHT - ECLIPSE

Hejhej!
Jag & min pojkvän sitter just nu & kollar på The Twilight Saga - Eclipse TV1000 DRAMA, älskar Twilight filmerna, så bra, så romantiska, så drama & så fantastiska bra skådespelare!
För ungefär 2 timmar sedan fick jag en härlig massage ifrån min pojkvän, jag njöt varje gång han rörde vid mig!

Vad har mina fina läsare haft för sig idag?
Jag har bara tagit det lilla lugna.

Imorgon ska jag & min pojkvän vakna vid 1 tiden för vi ska åka upp på stan, han måste till banken & jag vill gå runt & kolla på kläder.
Det var så sjukt länge sedan jag var på stan & shoppade!
Ni flesta vet hur jag är...jag brukar jämt vara på stan & handla en massa grejer..men på något sätt så har jag hållt mig hemma & tagit det lugnt med handlingen!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0