BEACH BABE

Godkväll på er!
Jag sitter just nu i soffan och väntar på min pojkvän. Min moster och kusin gick precis hem, det är så trevligt när dom kommer och hälsar på!
Imorgon ska det bli fint väder igen, då ska jag försöka vakna i tid för att sola bakdelen haha är jättebrun på framsidan sen på baksidan helt gul/vit, ja det är sånt som händer när man endast solar framsidan :)

Kakorna som jag och min pojkvän bakade igår, dom blev riktigt goda, det går en film på tv1000 Action, den heter The stepfather, lite skräck sådär.
När min pojkvän har kommit ska jag försöka övertala honom till att kolla på den filmen (han gillar inte skräck, eller han blir nog lite rädd haha), den filmen skulle sitta fint till kakan :)
Nu säger jag godnatt för idag så hörs vi mer imorgon.
Puss&kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0