BESTÄLLT RESA TILL..

Hallå där bloggen! Min pojkvän var här en stund, hans kusin tar studenten på fredag, men han bor inte här utan i Uddevalla, han ska åka dit på onsdag och vill att jag ska åka dit med honom och hans syster, efter en massa tjat så gick jag med på att hänga med! Det ska bli rätt så trevligt.

Jag var i maxi förut, fick med mig en hårfärg, hoppas hårfärgen kommer bli som jag vill! Och i morgon ska jag försöka få en tid hos frisören. Om jag får en tid hos frissan så kommer jag sätta mig på frisörstolen för att klippa mig en page, kommer vara nervös som ett as! Klockan 00 - 03 har mamma tid i tvättstugan så ni förstår vad jag kommer få göra ikväll. Behöver rena kläder inför resan så jag hade tur att vi har tvättid idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0