BLIXTRAR OCH DUNDER!

Hejhej på er. Jaa, titta ut så får ni se på ett ''fantastiskt'' väder, haha hemskt! Jag kom hem för en stund sen ifrån stan. Hittade det jag ville jag ha. När jag kom hem ifrån stan så började jag packa min väska som blev 2 väskor haha. Det är så skumt med vädret man vet inte riktigt om det kommer bli bra eller dåligt väder, så jag packade ner kläder för både dåligt och bra väder :)

Snart kommer min favorit hit, ska fråga honom om dom har trådlöst internet där borta, om dom har det kanske datorn åker ner i väskan, det betyder alltså att jag kommer kunna blogga även om jag är i Uddevalla! Jag tänkte packa ner min kamera, men eftersom att jag har så dålig kamera så skippar jag den! Försöker hellre ta kort med kameran på mobilen.

Detta fick jag med mig hem ifrån stan:
Cykelbyxor - Cubus 59:-
Solglasögon - Cubus 79:-
Sandaler - Din sko 399 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0