FÖR VARJE STEG VI TAR, KOMMER VI BARA NÄRMRE OCH NÄMRE VARANDRA!

Hejhej! Ville bara kika in här snabbt innan jag somnar. Jag är fett trött och har en ganska fet huvudvärk! Jag och min pojkvän vaknade vid 2 tiden idag. Jag sprang typ ut direkt för att sola. Jag har tagit det lugnt hela dagen idag. Jag har dunkat musik medans jag har suttit med inpackning i håret (råka sitta i några timmar med inpackningen i håret). Morgon dagens planer är inga! Men jag vill bli frisk så jag ska fortsätta att vila mig.


Jag satt i några timmar och sola idag, och NU har jag fått färg! Är snart brunare än min pojkvän :) Jag var nästan nyss inne på min h&m sida, det står att mitt paket levereras v23 och det är ju den här veckan som kommer, waah vad jag längtar! Har beställt en massa fina tröjor och bikinis som jag går på nålar efter! Nej nu måste jag sova! Hoppas ni har haft en trevlig kväll! Vi hörs mer imorgon.

Puss&kram :*

Jag just nu!
Ny duschad och redo för min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0