HAR INTERNET!

Hejhej. Vi är framme och mår bra, jag är fett trött. Fick knappt sova i natt eftersom jag och adam låg helt döda igår i sängen och skulle sova, men sen dyker det upp en feeet jävla spindel, tror jag aldrig har sätt så stor spindel förut. Aja iaf Adam tar bort spindeln, efter mindre än 10 min dyker en pappalångben upp som var mega stor, haha han fick ta bort den också, sen efter kanske bara nån minut så ser vi en stor jävla fjäril eller vad det var, enligt adam var de ingen fjäril, så han tog bort den också.


Haha när vi hade blivit fett uppskrämda av alla dessa stora djur, så ser jag en röd spindel gå på väggen precis bredvid mig, haha då det var kört! Vi tänkte ''vi ska vara vakna hela natten'' men nej vi somna till slut. Vi vaknade tidigt i morse för hans kusin tog studenten idag, då fixade vi i ordning allt + oss. Efter vi hade varit i stan för att kolla på studenten så drog vi hem hit för att dricka och äta gott! Har ännu inte tagit några bilder, imorgon får min älskling ställa upp som modell haha :) Vi hörs mer imorgon för nu ska jag sova även om det dyker upp en spindel lika stor som min hand!

Puss&kram / Hoppas ni har det underbart i Örebro!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när åker du hem?

2011-06-10 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0