JAG KAN INTE SOVA!

Godmorgon för er som sovit och vaknat, jag själv ligger här och försöker sova men lyckas inte! Min garderob skulle jag fixa och trixa med förut, den ser fortfarande lika hemsk ut haha, allt bara ligger i hullerombuller, imorgon (idag) måste jag ta och fixa till det där...för sådär får det inte se ut i min garderob haha!

Idag måste jag komma i gång med träningen har inte tränat på 150 år känns det som, det har börjat värka och göra ont i mina muskler, det betyder att mina muskler vill arbeta, idag ska dom få arbeta...lite iaf haha så mycket jag orkar, vill inte anstränga mig så jag blir sjuk igen, fööör det pallar jag inte! Jag vill även att det ska dyka upp en varm sol med klar himmel, hm? när ska det ske egentligen ? ja hoppas det kommer ske snart!!

Nu tänkte jag fortsätta snurra runt i sängen tills jag somnar, jag kommer nog sova bort halva dagen idag men någon gång kommer jag vakna och då kommer ni se det i bloggen min! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0