TORSDAG

Hejhej. Jag kom nästan nyss hem ifrån Maxi, där handlade vi hem allt inför morgondagen, i morgon blir det grillning här hemma hos oss (på våran trädgård) med nära och kära! Ifrån maxi fick jag även med mig mitt H&M paket, fyy sjutton vad stort det var, i paketet inhöll det massa grejer (visar er i morgon).

Jag är riktigt trött nu, jag tänkte slänga ner mig i sängen framför tv:n, men först måste jag göra plats åt allt nytt i min garderob (om det får plats). Efter jag har hängt upp allt nytt så ska jag bada Isador så han är ren och fin i morgon! Innan jag lägger mig och sover så ska jag ta fram morgondagens kläder, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig... Men just nu har jag så mycket att välja emellan så jag kommer nog få till det!

I maxi så parkerade jag i en massagestol, satt där ett tag haha för skönt var det :)

En liten sneckpeck på det som innehöll i paketet ifrån H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0