TREVLIG DAG MED FAMILJEN!

Hallå där! Som jag sa tidigare så skulle jag, min mamma, Isador och min syster gå till max för att käka, vi blev kvar där i ungefär 2 timmar. Vi tjockade till ordentligt med en efterrätt också! När vi hade käkat klart gick vi vidare till maxi för att handla med oss lite smått och gott till kvällen. När jag kom hem ifrån maxi tog jag en promenad med Isador, tog lite bilder under den promenaden jag och Isador gick :)


Ikväll är min mamma ledig, vi tänkte ha en myskväll med chips och en bra film. Vi har inte kunnat prata eller haft någon mysig kväll tillsammans på ett bra tag, jag har vart bortrest och hon har jobbat ganska mycket! Imorgon får vi besök av min moster och kusin, vi ska äta middag tillsammans, trevligt!

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och vila en stund, ska även kolla upp om det finns något bra på tv ikväll. Hoppas ni mår bra, jag mår prima!


Blommorna utanför våran dörr har börjat komma fram :)

Såhär såg jag ut idag, osminkad och naturlig :)


Våran efterrätt!

Vi köpte med oss jordgubbar ifrån maxi... som vanligt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0