A CLOUDY DAY


Hallå där! Jag sitter just nu och väntar in åska och lite oväder, tror det kommer bli bättre väder när ovädret fått bryta ut. Man får sitta och drömma/hoppas på att det kommer fram en sol snart! Imorgon har jag nationella i Mattematik, undra hur det kommer gå? Hoppas det kommer gå bra. Imorgon får man besök av släkten, min moster och kusin kommer hit för en heldag hemma hos oss, då blir det köttfärssås med spagetti och mot kvällen blir det hårfärgning, jag ska dock inte färga håret, min mamma och min kusin ska färga håret på varandra (svart). Min kusin har rensat sin garderob och hon hade lite kläder som jag skulle få :)

Igår träffade jag min pojkvän, vi spelade kort och lite xbox, gud vad han fuskade, han blev så glad när han vann alla gånger, men man kan ju inte vara en vinnare när man fuskar liksom ;) Saknar killen redan! Idag har jag absolut inga planer, får se vad dagen har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0