LÖRDAG

Ingen vanlig lördag inte! Min kusin Maria fyller år idag! Grattis på 23 års dagen ♥

Ursäkta för att det inte blev några inlägg igår, drog aldrig till skolan mådde inge bra alls! På dagen gick jag och mamma och handlade, fick med mig lite smått ifrån Maxi. På kvällen fick jag besök ifrån min pojkvän, vi somnade vid halv 6 imorse och vaknade vid 2 tiden. Jag är ganska pigg idag. Jag har precis sminkat mig lite, ska fixa håret och klä på mig och städa mitt rum. Strax kommer min moster, kusin och min pojkvän hit för att fira Maria, det blir tårta och en middag tillsammans, gott!


Senare mot kvällen om jag har ork och krafter till lite fest så drar jag och min pojkvän till en lokal i stan för att fortsätta fira Maria där med trevligt folk! Jag ska även fixa Marias hår inför kvällen, rooligt!! Detta låter som en riktig trevlig dag med nära och kära ♥
Detta fick jag med mig ifrån maxi. 3 leggings 49:-/st, dom i mitten och dom svarta är i mocca imitation, dom är riktigt mjuka och sköna men samtidigt väldigt snygga! Och som ni ser fick jag med mig en Solo tidning hem igår igen, haha men denna gång blev det den svarta bikinin. Bikinin sitter skit snyggt på och kostar endast 48 :-, kan man köpa en billigare bikini än så? Plus så sitter bikinin riktigt snyggt på köpet :) Nu har jag både den gula och svarta bikinin, glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0