MIN VITAMIN

Hejsan! Jag har precis tvättat jordgubbarna som mamma köpte med sig ifrån maxi. Klockan 22 börjar Big brother, då kommer jag ligga i sängen med Isador bredvid mig och jordgubbarna i knät! Jag älskar jordgubbar, det innehåller väldigt mycket Järn i det, inte järn som är silvrigt utan en vitamin, jag har som sagt var en väldigt stor järn brist så jag gör allt för att få i mig så mycket järn som möjligt!

Jag mår inte bra och inte jätte dåligt, mår lite halvt dåligt men ändå bra? haha aa jag fattar inte själv vad jag menar med det, men min allergi mår dåligt men mitt hjärta mår bra och mina tankar är underbara! Nu ska jag krypa ner under täcket med Isador, kommer in ett godnatt inlägg senare oxå :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0