MY LOVE

Hej igen. Jag har precis bäddat sängen nästan, Isador ligger så fint bredvid mig just nu och sover. Jag ska byta om och kamma håret osv. Klockan halv nio ikväll kommer min pojkvän hit och myser lite med mig.


Känner mig så sjukt sliten, har värsta mens värken och det är inte direkt så skönt, har tagit några Ipren men det har ännu inte släppt, förstår mig verkligen inte på dessa tabletter, dom ska liksom ta bort det onda men man har ju fortfarande ont? varför ska man ens äta dom då?

Nu måste jag byta om, hörs sen! (Min morsa är och hämtar ut mitt paket som jag beställde hem för någon dag sedan, nu pratar jag alltså om smyckena, kommer upp ett inlägg angående dom senare) Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0