TISDAG

Hej bloggen. Idag blev det ingen skolgång för mig, vaknade vid halv 8 i morse för att göra frukost och fixa mig. Vid 11 tiden så fick jag tid i vårdcentralen gick dit för att jag ville att doktorn skulle skriva ut min medicin som jag hade när jag hade riktigt svårt med min andningen för några år sedan. Kärringen skriver ut något helt annat och säger att om inte det hjälper så ska jag komma tillbaka dit och då kommer hon skriva ut den medicinen. Har bott på vårdcentralen dom sista 2 månaderna känns det som och hon säger ''om inte detta hjälper får du komma tillbaka'' blev så sur att jag höll på att flippa på henne.


När jag kom hem ifrån vårdcentralen så gick jag och hämta ut medicinen och drog hem och vilade mig en stund. Somnade till en liten stund och har precis vaknat efter en skön sömn. Idag har jag inga planer förutom att jag ska dra ner nu och koka lite te till mig.

Hörs sen :*
Såhär såg frukosten ut i morse. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0