TISDAG

Hejhej. Jag mår inte bra alls. Är helt slut i hela kroppen... inte så konstigt eftersom jag vart sjuk i flera månader. Känns som jag inte har några krafter kvar till nått! Har legat och vilat mig 2 dagar i rad och inte gjort ett skit, mår inte bättre nånstans. Jag är så trött på den här jävla allergin så jag vet inte vad jag ska göra!


Ikväll kommer min pojkvän hit och gör mig sällskap framför tvn :) Tur att jag har honom! Min Facebook funkar inte som den ska? det har den inte gjort på 3-4 dagar nu, jag börjar undra vad som är felet! Jag har inte så mycket mer att säga, jag hör av mig så fort jag mår lite bättre och orkar sitta framför datorn.

Puss&kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0