EYEBROWS

Hallå där! jag har precis färgat samt plockat mina ögonbryn. Nu när jag är svarthårig måste jag se till att ögonbrynen också är svarta.

Ett par ögonbryn enligt mig ska vara svarta om man har mörkt hår (svart hår, mörkbrunt hår, mellanbrunt hår & naturell brunt hår), ljusbruna om man har ljust till brunt hår (ljusbrunt hår, mörkblont hår, mellanblont & naturell blont hår) samt slingor i ett ljust hår, och blonda om man har ljust hår (ljusblont, mycket ljusblont & intensivt ljusblont). Hoppas ni tar hand om era ögonbryn, ett par ögonbryn som inte har en form och som inte är färgade är inte snygga!
Bjuder på en bild på vackra Megan Fox. Hennes ögonbryn är riktigt snygga!

Kommentarer
Postat av: JosefineAh

Tack detsamma! :)

2011-11-15 @ 15:51:21
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0