FREDAG / 4 NOVEMBER

God kväll! Jag sitter just nu och väntar på att Idol ska börja igen. Idag har jag bara legat i soffan framför en massa filmer. Idag lurade även mamma i mig Älg stek, det var faktiskt gott! Efter vi hade ätit en jätte god middag så satte vi oss framför Idol, Amanda Fondell är min favorit! Framför Idol hade vi lite grönsaker + chips & dipp. Gott var det! Nu ska jag fortsätta gnaga på några morötter till. Undra vem som åker ut ifrån Idol? Vem tror du? Jag tror Olle eller Molly!

Ha en trevlig kväll :*
Middagen!
Myspyset vi hade framför Idol! Nu ska jag slå på kanal 5, det började precis en skräck film där! Klockan 22:25 börjar Idol & då byter vi över till 4an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0