TIPS: INPACKNING

Jag måste tipsa er om en underbar inpackning som inte kostar många kronor! Jag köpte två stycken inpackningar ifrån city gross för några veckor sedan. Den ena har jag prövat och den är precis likadan som denna (se bild). Inpackningen är väldigt krämig och tjock, jag älskar den! Håret blir jätte mjukt och man känner verkligen en skillnad. Jag har aldrig haft ett friskt hår, men efter jag har gjort några kurer med den här inpackningen så känns mitt hår friskt och som ett helt nytt hår!

Jag rekommenderar den till alla med slitet och tunt hår!
Den kostar ca 25 :- / City gross

Kommentarer
Postat av: Isabell

Sv: Tack detsamma ^^



Ska nog ta och prova det där :)

2011-11-16 @ 18:17:07
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0