1 DECEMBER - 15 DECEMBER

Yes! Då var det bokat & klart. Den 1 December tar jag & Adam flyget ner till Gambia som ligger i Afrika. Vi kommer vara där i två hela veckor. Jag längtar galet mycket! Och som vissa vet så är Adam halv Gambian.

Jag fyller 18 år den tredje December. Det betyder alltså att jag kommer fira min födelsedag nere i Afrika med min pojkvän. Jag & Adam tänkte först åka till Mexico - Cancun som är min drömresa, vi var beredda på att boka flyg + hotell, men eftersom Cancun/Playa Del Carmen varnas av en Orkan så bytte vi resemål. Jag ville åka till ett varmt fint land där jag kan få uppleva saker som jag aldrig kommer glömma i livet. Jag valde Gambia som andra val, jag vet att jag inte kommer ångra mig. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: mikaela

gud va kul. men vad går en sån biljett på om man får fråga?

2011-11-01 @ 14:25:47
Postat av: sv:jasmin

Hej! Vi beställde charterpaket och då beror det helt enkelt på om du ska bo på ett finare hotell eller om du ska bo på ett enklare hotell.

2011-11-01 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0