21 OKTOBER - 2011

Hej hej! Jag kom hem ifrån skolan för ett tag sedan. Jag har så himla ont i huvudet och magen :( Snart ska jag, min mamma, min syster & Tiare ta en promenad till City Gross, mysigt! Ikväll kommer min pojkvän hit, vi ska ta det lungt, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra filmer på tv ikväll :) Hur ser eran helg ut? Min ser väldigt lugn ut. Jag har sån mensvärk, jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag har så ont! Jag är inte på värsta bästa humöret heller så jag hoppas att jag kommer hålla mig lugn och trevlig ikväll.

Jag kanske inte har berättat detta...men jag blir på så jävla dåligt humör varje gång jag ska få min mens, jag blir verkligen en häxa! Så bäst folket runt om kring mig passar sig för jag kan säga saker som jag aldrig skulle kunna säga annars! Haha, tur att min pojkvän är van vid mina humörsvängningar! Förresten jag älskar min pojkvän så jävla mycket!
Idag hade jag på mig en silvrig/glittrig tröja. Älskar den :) Den är så himla skön och mysig!

Tröjan är lite för lång i armarna så jag veck upp armarna några gånger. Blev mkt snyggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0