I LOVE MY LIFE

Hallå! Jag vet, klockan är mycket men tänkte bara kika in här snabbt innan jag sover & säga att jag älskar mitt liv just nu! Min pojkvän är nog den mest underbaraste människan jag någonsin träffat!! Han gör mig så jävla lycklig, kan inte ens beskriva med ord! Det blev ingen plugg för min del, det blev tacos ist, jag åt som en galning! Jag & min pojkvän har myst framför en film som heter Lottery Ticket, Bow Wow spelar huvudrollen, i like! Filmen var riktigt bra! Nu på kvällen hoppade jag in i duschen sedan toppade jag mammas löshår samt klippte hennes lugg som hade växt! Nu ska jag blåsa håret innan jag kryper ner för min skönhetssömn. I morgon börjar jag kl 08:10, hur ska jag orka upp? en bomb måste nog slås ner i mitt rum för att jag ska vakna till :) Hoppas ni haft en trevlig dag, i morgon är det fredag, helg! Ska bli så skönt med helg, jag går bara en vecka till i skolan sedan har vi höstlov sedan har jag praktik i tre veckor, ska bli kul!

Just det! Den 26 November åker jag & några klasskompisar till Stockholm till Kista för en stylist mässa, ska bli så himla kul! Förresten kan även meddela att jag och några klasskompisar kommer åka ut till Marieberg nu på Lördag & Söndag för att styla i ordning några modeller som sen kommer visa upp jeans. Jeans är alltså temat! Ska oxå bli galet roligt! Kameran ska jag försöka packa ner i väskan. Nu måste jag börja blåsa mitt hår, jag kommer vandra runt som en zombie i morgon annars! Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0