ONSDAG - 19 OKTOBER 2011

Hallå där! Jag vet. Dålig uppdatering igen! Jag har inte varit så bloggsugen dem tre senaste dagarna. Jag har för det mesta umgåtts med min pojkvän, vi åt middag här igår samt kollat på några filmer som vi gjorde för några dagar sedan. Jag har helt enkelt inte gjort något speciellt. Idag började vi med ansiktsbehandlingar på hantverken, roligt! Snart kommer min pojkvän hit, vi ska mysa framför några filmer & bara ta det lugnt. Snart ska jag även börja träna, ska bli så skönt! Nu ska jag lägga mig i sängen och vila en stund innan min prins kommer hit. Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Nångång om 2 veckor kommer vi få ta med en kund till skolan som vi kommer få göra en hel ansiktsbehandling på. Den ansiktsbehandlingen består av peeling, ansiktsmask & massage (massage:över bysten, nacken, axlarna, halsen & hela ansiktet). Ansiktsbehandlingen kommer kosta ca 150 :-. Om du är intresserad skriv gärna en kommentar eller maila mig på [email protected] . Kram Jasmin

En bild från igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0