PERFECT WEEKEND

Tjena tjena! Hur mår mina underbara läsare? Jag hoppas ni mår bra. Jag mår perfekt, kan inte må bättre än såhär! Jag har haft två kärleksfulla dagar med min underbara pojkvän. Igår gick vi på bio, vi kollade på Colombiana, den var riktigt grym, den rekommenderar jag er alla! Jag & min pojkvän är kära på nytt...vi kan verkligen inte slita oss ifrån varandra. Vi hade en jätte mysig kväll igår. Idag vaknade vi klockan 12 av att det ringde på dörren. Det var min lilla syster som kom hem. När vi hade vaknat till började vi fixa till oss lite sedan tog vi bussen ner mot stan där vi hämtade min systers tårta (hon fyller år i morgon), fick även med mig ett par skit snygga leggings!

Nu sitter jag i min säng med sömnbrist, är väldigt trött. Ikväll kommer min mamma hem, lill syrran saknar henne så det ska bli skönt att hon kommer hem! Ikväll kommer jag & adam ligga framför tv:n hela kvällen, får se om det kommer finnas bra filmer på tv:n annars slår vi på någon film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0