1 SEPTEMBER

Hejhej! Idag blev det ingen skola för min del. Jag vaknade vid 2 tiden av att jag hade jätte ont i huvudet, otur som jag har så hade vi ingen värktablett hemma. Mamma hade tid hos frisören klockan 16:30 så jag & min syster hängde med henne upp på stan. På vägen till stan började det regna & åska! Min mamma fixade sina ögonbryn medans jag gick & köpte värktabletter. Efter frisören så gick vi runt lite, jag hittade lite smått&gott! (Visar er strax vad jag fick med mig ifrån stan)

När jag kom hem så stod min pojkvän & väntade på mig. Vi kom nästan nyss innanför dörren! Jag & Adam kommer mysa hela kvällen tills det blir dags för honom att gå hem, då kommer jag krypa ner under täcket för att sova!

Denna bild tog jag på vägen hem ifrån stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0