HEIRESS BY PARIS HILTON

Idag hämtade jag ut ett paket ifrån maxi. Vad som innehöll i paketet var det här:

- En PH (paris hilton) smink väska
- En PH Heiress (50 ML) EAU PARFYM
- En PH Heiress Body Lotion (90 ML)
- En PH Heiress Shower gel (90 ML)

Allt detta kostade mig endast 249 :- inklusive frakt som gick på 29 :- .
Ja fick alltså allt för 279 :-, galet billigt! Jag beställde detta igår & fick hem det dagen efter, galet bra leverans!
Jag är super nöjd! Nu ska jag lägga ner all smink i min nya fina sminkväska :*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Omg vart har du beställt den ifrån? Skicka hemsidan o allt!!! taack så mkt <3

2011-09-22 @ 17:51:51
Postat av: Amanda

Åh den parfymen är så himla god :) du gjorde ett riktigt bra köp :)

2011-09-22 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0