04:40

Hallå där! Jag vet...dålig uppdatering! Jag har haft så mycket annat för mig dem senaste dagarna... Under veckan har jag träffat pojkvännen varje dag samt pluggat. Igår (fredag) satt jag i 1,5 timme i vårdcentralen för att få svar på varför jag mår som ja mår, fick reda på det till slut men gick inte därifrån så glad..det var visst värre än jag trodde. Nu ska jag få äta två mediciner (antibiotika båda två) i 8 dagar. Jag började med tabletterna idag och börjar redan känna mig lite bättre, känns underbart!

Idag var jag, min pojkvän & min syster hos Ruth för att fira hennes födelsedag (hon fyller egentligen i morgon). Vi fick äta en massa mat samt tårta, allt smakade jätte gott! Jag & min pojkvän startade även en danstävling till barnen som var där, vi fick vara jury. Barnen hade nog jätte kul, även jag & min pojkvän hade det väldigt trevligt! Nu ligger min pojkvän bredvid mig helt slut, snarkar & ser så oskyldig ut. Isador & Oso (som är min pojkväns familjs hund) sover i sina sängar här nedan, (Oso sover alltså över hos oss i natt, Isador har alltså sin kompis här över natten). Kvällen har varit på topp även om hälsan min inte är på topp just nu!

Jag hoppas ni mår bra & att ni har haft en mycket trevlig helg :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0