MY WEEKEND

Hejhej! Jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Jag har varken haft tid eller ork till bloggen samt att modemet till internet gick sönder i fredags eftermiddag (det har också påverkat min dåliga uppdatering). I fredags så träffade jag min pojkvän, vi gick till max för att köpa med oss mat. När vi hade käkat slog vi på en film ''The new guy'' hette den, min pojkvän tyckte den var jätte bra men jag råkade somna under filmen men vaknade dock upp i slutet av filmen haha!

I lördags vaknade jag tidigt..11:30 ungefär, började med att ta ut Isador på en promenad sedan gick jag raka vägen hem för att diska, plocka undan, sopa golven osv.. Senare mot kvällen så kollade jag & min pojkvän på Titanic II, den var inge bra alls, tyckte filmen var för kort & allt hände så snabbt. I söndag (igår) fyllde Geovanny 16 år, grattis ännu en gång din stora plutt ♥ Jag & min syster (och Isador) blev bjudna på hans ''kalas'' eller vad jag ska kalla det, så vi gick dit vid halv 7 tiden. Vi blev bjudna på tårta, mat & en massa annat gott. Vi hade det väldigt trevligt!

Bjuder på några bilder som jag tog igår:

Tårtan...den var underbart god!!
Här har ni åt vänster födelsedags barnet sedan har ni mig & till slut Maria min pojkväns mamma!

Här har ni en sjuk & trött tjej.

Isador & Oso som är min pojkväns familjs hund fick leka lite med varandra, erkänn dom är lika? Ser ut som far & son Debora som ägde Oso ifrån början tror att Isador är Osos son för det är väldigt ovanligt att 2 Chihuahuor liknar varandra såhär mycket!



Kommentarer
Postat av: My

Du är ju så vacker, helt sjukt ;O

2011-09-06 @ 00:48:56
Postat av: sv:jasmin

Tack så mycket my!

2011-09-06 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0